یوزکوین چیست ؟

یوزکوین

مقاله امروز در مورد موضوع جذاب ارز دیجیتال است و چیزی که این مقاله رو بیش از همیشه جذاب کرده است این موضوع میباشد که امروز قصد داریم در مورد یک ارز دیجیتال ایرانی صحبت کنیم .

اولین ارز دیجیتال ایرانی یوزکوین نام دارد . یوزکوین ارز دیجیتال اختصاصی پلتفرم یوزبیت است . همانطور که در مقاله یوزبیت چیست ؟ نوشتیم، یوزبیت بزرگترین شبکه تجارت الکترونیک و کسب درآمد از اینترنت ایرانی است که حالا ارز دیجیتال مخصوص خود را تولید و وارد بازار پر تب و تاب ارزهای دیجیتال کرده است .

از آنجایی که سایت و پلتفرم یوزبیت مبتنی بر بلاک چین بوده و بر بستر امن بلاک چین اتریوم فعال است، یوزکوین نیز بر روی بستر بلاک چین اتریوم و با استاندارد ERC-20 ایجاد شده و یک توکن محسوب میشود .

توکن یوز یک توکن کاربردی میباشد. توکن کاربردی همانطور که از نامش پیداست به توکنی گفته میشود که در فضای اینترنت و برای امور خاصی کاربرد داشته باشد . توکن یوز نیز در پلتفرم و مارکت یوزبیت بسیار کاربرد دارد . کاربران یوزبیت برای امور مختلف مثل ارتقای حساب کاربری خود به حساب کاربری ویژه یا اضافه کردن یک سری امکانات ویژه مدیریتی به حساب کاربری خود و یا حتی دریافت برخی تخفیف‎ها از یوزکوین استفاده میکنند. مسلم است که هر چقدر کاربردهای یک توکن کاربردی بیشتر باشد متقاضی آن نیز بیشتر خواهد شد و هر چقدر تقاضا بیشتر باشد ارزش توکن افزایش پیدا خواهد کرد.

علاوه بر این توکن یوز از تمام ویژگی‎های یک ارز دیجیتال برخوردار بوده و قابل خریدوفروش و ترید میباشد. تریدرهای ارز دیجیتال میتوانند بر روی یوزکوین تمرکز کرده و از سودی که اولین و تنها ارز دیجیتال ایرانی در اختیار آنها قرار میدهد لذت ببرند. پس یوزکوین هم یک توکن کاربردی و هم یک توکن بهادار است.

 

قیمت یوزکوین

قیمت یوزکوین از زمان آغاز فعالیت تا امروز تغییرات زیادی داشته است. رشد قیمت توکن یوز را نمیتوان انکار کرد زیرا رشد ارزش یوزکوین با رشد و توسعه بینظیر پلتفرم یوزبیت همراه بوده است. هر چقدر یوزبیت توسعه یابد ارزش توکن یوز نیز افزایش می یابد.

شبکه تجارت الکترونیک یوزبیت به کاربران خود متعهد شده تا همواره با تکنولوژی روز دنیا همگام بوده و همیشه پلتفرم خود را بروزرسانی و آپدیت نماید. این تعهد که تا امروز عملی شده است باعث شده تا قیمت یوزکوین نیز رشد داشته باشد و سود قابل توجهی را در اختیار سرمایه گذاران خود قرار دهد.

 

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال ایرانی

اگر به دید سرمایه گذاری بلند مدت به یوزکوین نگاه کنیم و این توکن را از نظر رشد و توسعه سودآور بررسی نماییم به این نتیجه خواهیم رسید که سرمایه گذاری بلند مدت بر روی این توکن امری عقلانی و یک سرمایه گذاری کاملا سود ده خواهد بود.

همانطور که میدانید یوزبیت یک استارتاپ نوپا بوده و دائما در حال رشد، توسعه و بروزرسانی پلتفرم خود است. اگر سابقه شبکه تجارت الکترونیک یوزبیت را بررسی نمایید خواهید فهمید که یوزبیت از یکسال گذشته تا کنون دستخوش تغییرات بسیاری بوده و هر بار با ایده پردازی و خلاقیت توانسته امکانات، کاربردها و بهره‎وری پلتفرم خود را بهبود ببخشد .

اگر در مورد سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها اطلاعات داشته باشید احتمالا میدانید که برای یک سرمایه گذاری نوآوری در یک استارتاپ بسیار مهم است زیرا نوآوری باعث رشد روزافزون استارتاپ و در نهایت سودآوری میشود . با یک بررسی ساده میتوان دریافت که کل پروژه یوزبیت چه شبکه تجارت الکترونیک و کسب درآمد اینترنتی آن و چه توکن کاربردی و بهادار یوز، تماما از عنصر نوآوری و خلاقیت نتیجه شده است. یوزبیت پروژه ای‎ست که هیچ نمونه داخلی نداشته و نمونه‎های مشابه خارجی نیز کم و محدود هستند.

سرمایه گذاران میتوانند با خرید توکن یوز که بعنوان سهام یوزبیت محسوب میشود در سود حاصله از رشد این پلتفرم سهیم باشند.

پس اگر شما یک سرمایه گذار در حوزه استارتاپ ها یا ارزهای دیجیتال هستید و یا علاقه‎مند به سرمایه گذاری در حوزه تکنولوژی میباشید، یوزبیت را بررسی نمایید چرا که میتواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد .

 

چگونه میتوان یوزکوین را بدست آورد ؟

روش‎های متعددی برای بدست آوردن توکن یوز وجود دارد. با ثبت نام و شروع فعالیت در سایت یوزبیت میتوانید پروسه دریافت یوز رایگان را آغاز نمایید.

یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت در سایت یوزبیت که به دریافت یوزکوین رایگان منتهی میشود روش کسب درآمد قطره ای است. این روش به این صورت است که کاربران با مشاهده پست‎های ویژه‎ای که در سایت قرار میگیرند یوز دریافت میکنند. یعنی با بازدید هر پست مقداری یوز به حساب کاربر بازدیدکننده واریز میشود. هر چند مبلغ واریزی اندک است اما این روش میتواند با فعالیت هر چه بیشتر کاربر و بازدید پست های بیشتر مقدار قابل توجهی یوزکوین رایگان را در اختیار کاربر قرار دهد.

روشی دیگری که برای بدست آوردن یوز رایگان در سایت یوزبیت قرار دارد و مشابه روش قطره‎ای است، دریافت بالون‎های هدیه میباشد. در این روش کاربر در زمان‎های تصادفی بالون‎هایی را مشاهده میکند که بر روی صفحه نمایش کاربر ظاهر شده و به پرواز در می آید، کاربر با گرفتن و باز کردن این بالون‎ها مقدار یوزکوینی که درون بالون قرار دارد را دریافت میکند.

روش بعدی که مخصوص دارندگان محصول و ارائه دهندگان خدمات میباشد روش انتخاب یوزکوین بعنوان پرداخت هزینه است. همانطور که میدانید سایت یوزبیت مکانی است برای فروش محصولات و ارائه خدمات. کاربران میتوانند برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود یوزکوین را بعنوان روش پرداخت هزینه محصول و خدمات انتخاب کنند. در این روش هم کسب درآمد ریالی امکانپذیر است و هم کسب درآمد یوزکوین !!

یکی دیگر از بهترین روش‎ها استخراج یوزکوین است. اگر اطلاعاتتان در زمینه ارزهای دیجیتال کامل باشد احتمالا میدانید که توکن‎های ERC-20  قابلیت استخراج ندارند اما یوزبیت با استفاده از عنصر خلاقیت یک روش ابداعی نوآورانه را برای استخراج توکن یوز تعریف کرده است.

 

استخراج یوزکوین

استخراج یوزکوین از طریق یک روش بسیار جالب انجام میشود. همانطور که میدانید عمل استخراج ارز دیجیتال با مصرف انرژی انجام میشود. مثلا استخراج بیت کوین یا استخراج اتریوم با مصرف انرژی برق انجام میشود اما استخراج یوزکوین با انرژی کار انجام میشود. استخراج توکن یوز به این صورت است که برخی کاربران پست‎هایی را در مارکت یوزبیت قرار میدهند که این پست‎ها قابلیت استخراج دارند. اما چگونه ؟ کاربری که قصد دارد پست او بازدید بالا و بازخورد ویژه‎ داشته باشد برای پست خود اسپانسر استخراج میشود، یک بودجه کلی دلخواه برای استخراج و یک مبلغ برای هر استخراج تعیین میکند، سپس از کاربر درخواست انجام کاری را میدهد و کاربر نیز با انجام فعالیت خواسته شده از طرف  اسپانسر، یوزکوین دریافت میکند. درواقع در این عمل کاربر فعالیتی که اسپانسر استخراج از او خواسته را انجام داده و در ازای کمک به اسپانسر و فعالیتی که انجام میدهد یوزکوین استخراج میکند.

 

روش‎ها و پلن‎های فراوانی برای کسب درآمد از اینترنت و همچنین فعالیت و کسب درآمد از ارز دیجیتال در سایت ایرانی یوزبیت وجود دارد که در مقاله‎های بعدی بیشتر توضیح خواهیم داد.

توجه داشته باشید که یوزبیت در ابتدای کار بوده و هنوز راه زیادی تا هدف تعیین شده دارد و همچنین یوزبیت به کاربران خود تعهد داده است که همواره آپدیت باشد، امکانات جدید اضافه کند و با تکنولوژی روز دنیا نیز همراه باشد.

همین امروز درآمد اینترنتی پرسود خود را با یوزبیت آغاز کنید