صفحه اصلی سایت های فاست تبلیغات کلیکی کیف پول صرافی اخبار

معرفی پروژه های سرمایه گذاری آنلاین و کسب درآمد اینترنتی

کیف پول دلاری

- حساب پرفکت مانی (Perfect Money)

آموزش عضویت در سایت پرفکت مانی perfectmoney

آموزش تصویری

حساب PerfectMoney یک حساب اینترنتی جهانی و یک بانک اینترنتی است. این بانک دارای زبان فارسی نیز می باشد و کار با آن بسیار آسان است. این بانک دارای چهار نوع حساب دلار، یورو، طلا و بیت کوین است، که تبدیل موجودی شما به هر یک از ارزهای فوق، در حساب کاربری شما قابل انجام است. پرفکت مانی ( Perfect Money ) در سال ۲۰۰۷ شروع به کار کرد و در پاناما به ثبت رسیده است.


- حساب پایر (payeer)

آموزش عضویت در سایت پایر payeer

آموزش تصویری

حساب Payeer یک سیستم پرداخت الکترونیکی است که از آن می توان به عنوان یک حساب بانکی در بیش از ۲۰۰ کشور دنیا استفاده نمود.هر حساب پایر دارای ۴ کیف پول دلار، یورو، روبل روسیه و بیت کوین می باشد.یک از امکانات متمایز حساب پایر، قابلیت تبدیل مستقیم با کارمزد پایین به ارزهای دیگری نظیر بیت کوین، اوکی پی، پاکسوم و ارزهای اعتباری ویزا و مستر است.

کیف پول ارزهای دیجیتال

- کیف پول کوینومی (Coinomi)

آموزش تصویری

کیف پول موبایل Coinomi این روزها یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال در میان کاربران است. کوینومی، کیف پولی برای ارزهای دیجیتال بوده که در ابتدا برای تلفن‌های همراه هوشمند طراحی شده است اما نسخه دسکتاپ هم دارد. این کیف پول از صدها ارز دیجیتال و توکن مختلف، از معروف‌ترین آن‌ها تا سایر آلت کوین‌ها، پشتیبانی می‌کند. امنیت حریم خصوصی آن بالاست و به مسائل امنیتی و کنترلی کاربر، اهمیت زیادی می‌دهد.


- کیف پول بلاکچین (Blockchain)

آموزش عضویت در سایت بلاکچین Blockchain

آموزش تصویری

کیف پول اصلی تحت وب Blockchain از ارزهای بیت کوین,اتریوم,بیتکوین کش پشتیبانی میکند . این کیف پول محیط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و برای همه افراد به راحتی قابل استفاده است. با اینکه این شرکت بیت کوین ها را روی سرورهای ابری ذخیره می کند، امنیت این کیف پول بسیار بالاست و دارای گزینه های امنیتی زیادی برای کاربران است. این کیف پول به صورت سورس باز عرضه شده است و توسعه دهندگان می توانند از آن برای تست امنیت و یا توسعه برنامه های دیگر مبتنی بر بیت کوین استفاده کنند.

کیف پول های واسط (موقت)

- کیف پول کوین پات (Coin Pot)

آموزش عضویت در سایت کوین پات CoinPot

آموزش تصویری

کیف پول واسط CoinPot از پنج ارز دیجیتال بیت کوین ، بیت کوین کش , دوج کوین , لایت کوین و دش کوین پشتیبانی میکند . برای کار کردن با سایت های زیرمجموعه کوین پات و دریافت ارز خود باید حتما یک حساب کیف پول یا اگر بخواهیم کلمه معمول آن به انگلیسی را بگوییم یعنی والت (Wallet)، که بتوانید ارزهای دیجیتال خود را در آن نگهدارید، داشته باشید، زیرا کوین پات یک کیف پول واسطه و موقت است و باید ارزهای دیجیتال شما از آن به کیف پول دائمی (اصلی) شما واریز گردد.


- کیف پول فاست هاب (Faucethub)

آموزش عضویت در سایت فاست هاب FaucetHub

آموزش تصویری

کیف پول واسط Faucethub یک کیف پول واسط دیگر که بیش از 10 ارز دیجیتال بیت کوین ، بیت کوین کش , دوج کوین , لایت کوین و دش کوین و چند ارز دیگر را پشتیبانی میکند.سایتهای قطره ای زیادی وجود دارد که درآمد شما را در سایتهایی که با این کیف پول کار میکنند به این کیف پول منتقل میکنند و با رسیدن به حداقل برداشت هر یک از این ارزهای دیجیتال، می توان درخواست واریز به کیف پول اصلی (والت) خود دهید.

Seobility Score for i-daramad.ir